• No products in the cart.
TOP

Uniqlo și Luvru o nouă colaborare art-fashion

Muzeul Luvru și-a unit forțele cu brand-ul de haine Uniqlo, iar împreună au lansat o colecția „Art and Logic” cu reinterpretări ale celebrelor “Mona Lisa” (care este și piesa principală a colecției), “Venus de Milo” sau “Nike of Samothrace”.

Designer-ul britanic, Peter Saville – devenit faimos pentru crearea copertei albumului „Unknown Pleasures” (1979) al celor de la Joy Division – este artizanul capsulei.

Reprezentații muzeului Luvru au declarat că sursa de inspirație a colecției a fost numărul de inventar al celebrelor lucrări. Saville a completat: „Am fost intrigat să aud angajații muzeului vorbind despre Mona Lisa ca fiind piesa <No. INV 779> și nu Mona Lisa… De aici a venit scânteia.”

„Art and Logic” face parte din parteneriatul deja de lungă durată (4 ani) dintre Uniqlo și Luvru, brand-ul de haine sponsorizând diverse evenimente ale muzeului, printre care și „Louvre’s Mini-Discovery Tour” – un tur rapid de 20 de minute cu ghid pentru familii care se desfășoară în fiecare miercuri, sâmbătă și duminică.

 

Post a Comment

X