Imaginile sunt artefacte culturale care necesită cunoștințe culturale pentru a înțelege ce rol pot avea în lume, atât în trecut, cât și în prezent. O lectură atentă ajută la dezvăluirea modului în care imaginea participă la o cultură mai largă, fără a fi neapărat rezultatul unui set coerent de intenții. Explorarea semnificației imaginilor înseamnă să recunoaștem că acestea sunt create în cadrul unor dinamici, puteri și ideologii diferite.
Deși expoziția se concentrează pe fotografiile puternice ale lui Pandele din Bucureștiul anilor 1970 și 1980, această expoziție multimedia ia forma unui „dialog” pentru a include imagini în diferite contexte. Fotografiile lui Pandele au fost realizate în secret în perioada comunistă și aruncă lumină asupra vieții cotidiene din București în ultimele două decenii ale regimului Ceaușescu. Multe dintre aceste imagini înfățișează locuri și clădiri din București care nu mai există. Cu toate acestea, demolarea lor a deschis, de asemenea, calea pentru remodelarea și transformarea orașului așa cum îl cunoaștem astăzi. Ca răspuns la fotografiile lui Pandele este inserția lui Dan Perjovschi, a cărui lucrare creează un comentariu politic în dialog cu fotografiile lui Pandele.