Orașul Los Angeles are un nou logo
Există un citat despre Los Angeles, adesea atribuit lui Dorothy Parker, care spune că LA-ul nu este un oraș, ci 72 de suburbii care caută un oraș.
Legendara scriitoare vrea să sublinieze că LA-ul nu este un oraș ci mai degrabă o colecție întinsă de puncte de atracție cum ar fi superba plaja, Hollywood, Koreatown, Silver Lake, Venice, Crenshaw, Echo Park și așa mai departe. Este un așezământ cu o populație de aproximativ 4 milioane de oameni, dar cu zeci de milioane de turiști din întreaga lume care au propriile idei despre ceea ce este orașul și ce simbolizează și reprezintă.
Aceasta a fost provocarea prezentată artistului Shepard Fairey de la Studio Number One și firmei de design House Industries atunci când Los Angeles Tourism & Convention Board le-a dat sarcina să colaboreze la un nou logo și identitate de marcă pentru oraș.
A fost o misiune aparent imposibilă, nu doar să încapsulezi speranțele, visele, așteptările și aspirațiile rezidenților și vizitatorilor, ci și să o și faci într-un singur desen. Rezultatul este unul perfect și cu siguranță îl vom vedea pe nenumărate tricouri. șepci și accesorii.